They're sending us to Vietnam

6 november 2012 - Hanoi, Vietnam

Na wekenlange voorbereiding kwam 4 november dan eindelijk. De dag waarop m'n rondreis door Vietnam,Cambodja,Thailand en Laos zou beginnen. Alles was ingepakt en Teun en ik zouden om 20:00 vliegen vanaf Schiphol. Na lang afscheid en een verkeerde geboortedatum kregen we toch de kans om door de douane heen te gaan. We vlogen via Seoul ( zuid-korea ) naar Hanoi, te Vietnam. De eerste vlucht duurde zo'n 11 uur, de 2e 5 uur. Maar met wat leuke films,vliegtuigmaaltijden en een paar biertjes kom je daar wel doorheen. Na een welbesteede pauze van 4 uur in zuid-korea vlogen we door naar het stinkende, vochtige Hanoi. Aangekomen werden we opgehaald door twee kleine Vietnamesen die onze namen op een bordje hadden staan. Dit was allemaal geregeld door Trang, een geweldig aardige Vietnamese mevrouw die ons hielp in de voorbereiding. We kregen zelfs simkaarten! We zijn geleverd aan ons adres, het nog best wel luxe Indochina Legend Hotel en gaan nu even lekker bijslapen! Stinkt hier wel beetje...